- W
1996 roku Michael Jordan podpisa³ kontrakt z firma Bijan produkuj±c± kosmetyki i
perfumy.
- W wodzie koloñskiej Michaela Jordana jest cz±stka jego osobowo¶ci, charakteru, stylu ¿ycia poza boiskiem.
"rare air"
D±¿enie do
nowych zapachów atmosfery... Wyj¶cie poza ozon, popularny sk³adnik w latach
90-tych.Zawiera zapach tropikalnej, zroszonej, wilgotnej pla¿y na Costa Rica.
"cool"
Odzwierciedla ulubiona atmosfere Jordana w Blue Ridge
w Apalachach w Pó³nocnej Karolinie interpretuj±c.
Jest ¶wie¿y, rze¶ki, czysty.
Wyci±g z cyprysu, ró¿y, geranium i koniaku.
"home run"
Zapach rêkawicy do baseballa.
Wyci±g z zielonej herbaty, li¶ci go¼dzika, zamszu i kadzid³a.
"fairway"
Oddaje zapach jednej z ulubionych czynno¶ci Michaela Jordana - gry w golfa. Zapach poranka, ¶wie¿o skoszonej trawy.
Wyciag z sza³wii, lawendy, igie³ jod³y, jagody ja³owca.
"sensual"
On jest magnetyczny... Zmys³owy... Niezapomniany.
Dostarcza zmys³owej podstawy która trwa i trwa ...
Wyci±g z drzewa sanda³owego, paczuli i pi¿ma.
- Ka¿dy z wy¿ej wymienionych aromatów zosta³ wytworzony, a nastêpnie
pomieszany z innymi, co da³o niepowtarzalny zapach.
Kliknij i zamów pierwsz± seriê!
- Michael Jordan zosta³ nazwany "Najlepiej ubranym mê¿czyzn± na ¦wiecie "
Jest mêski - zwyciêski, atletyczny, m³ody i bogaty. Reklamy z kampanii (tylko przez pierwszy rok) przynios³y zysk oko³o 22 mln dolarów - reklamy w telewizji, gazetach, radiu.
Woda koloñska mia³a swój debiut w oko³o 3,500 sklepów, wliczaj±c w to sieæ sklepów
Foot Locker (bazowa³o na tym, ¿e ka¿dy, kto wejdzie do sklepu kupi produkt reklamowany imieniem Michaela Jordana). Kosmetyki te maj± na celu, du¿y - jednorazowy dochód
na rynku. Koszt buteleczki to 23 $, numer na koszulce Jordana. Zapach, który by³ uciele¶nieniem Michaela Jordana zosta³ wybrany z ponad 600 propozycji od 25 perfumerii. Michael Jordan nigdy nie w±cha³ ¿adnej perfum. Faktycznie, perfumerzy¶ci nigdy nie rozmawiali ze s³awnym koszykarzem. Steve De Mercado, z Givauddan Roure, stworzy³ zwyciêski aromat. Woda koloñska jest ch³odna i rze¶ka, z najlepszych owoców cytrusowych, lawendy, ja³owca i jod³y dla oddania najlepszej ¶wie¿o¶ci, pi¿ma i lasu. Michael Jordan Cologne jest tak± " firm±", która u¿ywa tylko jego sylwetki do kampanii reklamowej.
- Czy aromat jest warty tego ca³ego zamieszania? W pierwszy dwóch miesi±cach po wprowadzeniu produktu na rynek, sprzeda¿ w domach towarowych ( nie wliczaj±c
Foot Locker) przynios³a zysk oko³o 9 mln dolarów. Rok pó¼niej do grudnia 1997, sprzeda¿ zmalala i wynosi³a tylko 5 mln dolarów. Po tak niskich obrotach firma Michael Jordan Cologne zdecydowa³a siê wprowadziæ na rynek myd³o i ¿el do cia³a, i ostro wziê³a siê do pracy, aby zwiêkszyæ obroty, doda³a wodê koloñska do sprzeda¿y wysy³kowej magazynów. Przez lata, firma Michael Jordan Cologne, jak Channel # 5 by³a na szczycie. Poniewa¿ jest to ¶wietny zapach? Nie, poniewa¿ obie te firmy s± znane i cenione. Tak jak w Channel # 5, Warhol projektuje ich butelki, tak w Michael Jordan Cologne, projektuje Michael Jordan.
23 by Michael Jordan to najnowszy produkt firmy Bijan. Perfuma zosta³a wydana w 2004 roku. Stanowi mieszankê bergamonu, grejpfruta, czarnych rodzynek oraz arbuza. Mo¿na poczuæ w niej równie¿ zapach: magnolii, pelargonii i fio³ków a tak¿e pi¿ma, drzewa sanda³owe i ró¿nego rodzaju zio³a.