Ksiega gosci serwisu MichaelJordan.pl

wpisów: 351 na 12 stronach
<<< poprzednia -   2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12   - następna >>>

ballman • von_croy@o2.pl • Czestochowa
Data: Poniedziałek, 09 lipca 2007 19:40:12
Extra stronka :) ale nic o nowych bucikach XX2 :D Pozdro Pozdro

StrongMan • strongman@strongman.pl • GG: 45435 • http://www.gladiators.pl • Zabrze
Data: Niedziela, 08 lipca 2007 12:09:53
Wida楲0sie serwis sie rozbudowuje i idzie w dobrym kieunku. Pozdrawiam.

Honorata • http://wczasowicz.pl
Data: Piątek, 06 lipca 2007 20:02:11
Gratuluję świetnej strony,tak trzymać :) Pozdrawia serdecznie i zapraszam na wakacje nad morze 8-)

Kalendarz • kalendarze@magiapoligrafii.eu • http://www.magiapoligrafii.eu
Data: Niedziela, 01 lipca 2007 12:10:30
Bardzo ciekawa stronka. Pozdrawiam :-)

jedi • Gdańsk
Data: Piątek, 29 czerwca 2007 11:31:22
Jordan to KRÓL wszechczasów :)

fggfdg • er543t54@o2.pl • http://www.qlweb.kataloguj.net • Krak󡌧g=353536
Data: Niedziela, 24 czerwca 2007 12:21:38
fajna strona. zapraszam do wpisania jej do mojego katalogu.

Paulina • GG: 701348
Data: Sobota, 23 czerwca 2007 21:21:09
Jestem w szoku.. zajebista strona:D

Amexo • gladiators@gladiators.pl • http://www.gladiators.pl • Krak󡌧g=5435435
Data: Piątek, 22 czerwca 2007 16:18:55
Dobra strona, mozna znalesc to czego sie szuka:) Pozdro www.gladiators.pl

Strongman • admin124@o2.pl • http://www.gladiators.pl/mg2/ • Krok󡌧g=55435445
Data: Środa, 20 czerwca 2007 17:29:06
Tresciwa strona, jednak ja popracowa?bym troche nad grafik?.

qlweb • fewfe@o2.pl • http://www.qlweb.kataloguj.net • Krak󡌧g=4354543
Data: Poniedziałek, 18 czerwca 2007 16:29:50
Niez?a strona. Pozdrawiam - admin qlweb.kataloguj.net

MaxAlan • http://plikownik.pl
Data: Poniedziałek, 18 czerwca 2007 16:19:13
Fajna strona nawet. Mi się podoba. Fajnie by było jak by takich więcej było... Pozdrawiam:)

Heniek
Data: Poniedziałek, 18 czerwca 2007 01:17:29
Bardzo fajna stronka!A MJ zawsze bedzie najlepszy i nic tego nie zmieni!!!!!!

Mateo • admin124@o2.pl • GG: 4354356 • Tlen: afdf • http://www.strongman.gladiators.pl • Warszawa
Data: Sobota, 16 czerwca 2007 14:27:06
Fajna strona. Pozdrawiam admin gladiators strongman .

Tomek • tomek-wytnij-@dabrowa.pl • http://www.zaluzje-rolety.pl • Dąbrowa Górnicza
Data: Piątek, 15 czerwca 2007 11:51:11
Pozdrowienia z Dąbrowy Górniczej

StrongMan • admin124@o2.pl • http://www.gladiators.pl • Zabrze
Data: Wtorek, 12 czerwca 2007 14:31:54
Dobra robota, napewno sie przyda. Pozdrawiam - admin gladiators strongman team.

Jarek • rolety3@compl.pl • http://www.rolety-okienne.compl.pl
Data: Sobota, 09 czerwca 2007 17:17:57
jak przestał grać ja przestałem oglądać kosza

Jarek • http://www.rolety-okienne.compl.pl
Data: Sobota, 09 czerwca 2007 17:09:46
Jordan is the best - pozdrawiam

Marcel • playit3@playit3.net • http://playit3.net
Data: Sobota, 09 czerwca 2007 10:28:22
Bardzo ciekawa strona :) Nawet fajnie wkomponowane zdjecia w tresc. Pozdrawiam i zpraszam na: http://playit3.net

Adrian • http://www.jak-obnizyc-cholesterol.yoyo.pl
Data: Piątek, 18 maja 2007 14:12:53
Michael Jordal rules the world!!!! Pozdro dal fanów.

Andrzej • http://www.instalko.com.pl
Data: Piątek, 18 maja 2007 13:58:51
Ciekawa strona, pozdrowienia.

Adiemus • adiemus@wp.pl • http://psxdev-pl.yoyo.pl • Warszawka
Data: Piątek, 18 maja 2007 11:08:16
Fajna strona, Jesli gracie w PSX, zapraszam na moja strone...

a • a@a.pl • http://bez • a
Data: Piątek, 18 maja 2007 10:58:39
fajnie

MambaCzarna • skun@wp.pl • http://www.sprzedam.pl • ZeWsi
Data: Piątek, 18 maja 2007 10:35:34
Dobra striona

maxik • maxik@wp.pl • http://www.rufus.one.pl
Data: Piątek, 18 maja 2007 10:32:15
Bardzo fajna stronka :)

OskarAirJordan • www.slawzaw@interia.pl • GG: 4602540 • od kolegi
Data: Czwartek, 17 maja 2007 18:51:14
Michael is KING

tomciu • knieja4@wp.pl • http://www.deby.bialowieza.pl • Hajnówka
Data: Wtorek, 08 maja 2007 15:28:14
Fajna strona. Pozdrawiam i zapraszam na moją o dębach z Puszczy Białowieskiej :)

Max • max@wp.pl • http://plikownik.pl
Data: Sobota, 05 maja 2007 21:34:24
Stronka naprawdę godna uwagi :) Oby tak dalej :)

Max • http://plikownik.pl
Data: Sobota, 05 maja 2007 21:12:25
Bardzo ciekawa strona, ładny układ i rozmieszczenie treści :)

mcj • http://www.usa-email.yoyo.pl
Data: Czwartek, 03 maja 2007 10:51:26
Wspaniałą masz pasję, że robisz taką stronę. Gratuluję serdecznie i życzę dalszych sukcesów. Podrawiam.

Tomek
Data: Niedziela, 29 kwietnia 2007 10:33:55
Wspaniała strona. Miło sobie przypomnieć tamte czasy. Gratuluję, rewelacja !!!

Programming by KESS